15.07.2008

Bloggerda devrim olsun!

Blog yazarken en zoru konuyu bulduktan sonra oturup onun hakkında birseyler yazmak. Mesela aklıma süper bi konu geliyo, amaaa yazmaya baslayınca 3-5 cümlede donup kalıyorum. Ayıp bana yani, o yüzden gönül ister ki bloggerda da ukde vermek fasilitesi(!:D) olsun. Ben konuyu bulayım mehmet saygın yazsın filan:p cok hos olurdu yani:p

Bu arada uzun zamandır yazamamamın nedeni stabil saatlerde nete girememem, ve de alpay erdemin aklımda olan tüm konulardan kösesinde bahsedip beni uyuz etmesidir. Öptümsizi:p

6 yorum:

unforecastedstorm dedi ki...

ıygh bnce alpay erdem'in iirencliinden bahsedelim.
nası bi adamdı o yaa köşesindeki adam gtmiiiş ufo ezik bi adam gelmişti. peh.

peanutnbutterjelly dedi ki...

liseden beri alpay erdem okumadım.

evet bunu söylemek için comment yazdım hehehe

birbilen dedi ki...

ben de yazabilirim aslinda banada soyleyebilirsin aklima fikir gelmiyo benim bu dusuk ceneyle tahminen yazi ortasinda kalmam ama bu aralar sadece c++ yaziyorum oraya gidiyor butun enerjim :(

Ece dedi ki...

aa kıyamam evet evlenmissiniz okudum cnm c++yla
ya alpay erdem gecenlerde kızından güzel olan anne ne kötü bi annedir konulu biseler yazmıstı da:p

birbilen dedi ki...

yok ya su an kafasi karisik biraz c++ in tam baglanmaya karar veremiyor.... bizimki si duzeyli bir iliski lol

gimæz dedi ki...

ya alpay erdemezik diildi şirindi bncee ama fazlasıyla ufoydu cidden ztn stand upda ne anlatıosa köşesinde de haftalardr aybnı şeleri yazıp duruo