1.04.2009

Mayfest 09

"Bilkent Universitesi, Bahar Senligi Organizasyon Komitesi tarafindan düzenlenen
Bahar Senligi bu yil da Merkez Kampüs Cim Alan üzerinde 7-8-9 Mayis tarihlerinde
gerceklestirilecektir.

Senlik kapsaminda kulüp/topluluklarin gün boyu süren etkinliklerine eslik edecek
eglenceli oyunlar, yarismalar, film gösterimleri, konserler ve daha bircok etkinlik
yer alacaktir.

Programda yer alacak etkinlikler kesinlestiginde sizlere gerekli bilgilendirmeler
yapilacaktir.

Bahar Senligi Organizasyon Komitesi

Notlar: 1. Senlik alaninda güvenlik ve saglik hizmetlerinin aksamasi nedeniyle CADIR
kurulmasina zin verilemeyecektir.
2. Senlik alanina hayvan getirilmemesi rica olunur."


Gene igrenc bi hava durumu ve yagmur görülürse mayfestin mahvolacagının kanıtı olan maildir bu.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

yok hava kotulesirse cadirlara izin cikar.

Ece dedi ki...

Adsız.

birbilen dedi ki...

gayet güzel olmuş. Aralarda cambazlık yapmaya gerek kalmadı. Destekliyorum. Hem öğlen sıcağında ne grek var oralarda yayılmaya :D

Onur Yürüten dedi ki...

ece+1
ayrıca, HMMMM.... çadır yokken hangi sağlık koşulları daha olumluydu, merak ettim doğrusu?

Ece dedi ki...

işte mehmet gibiler sarhoş olup koşarken iplere takılıp kafa göz yarıyorlarmış =P bi de tamam yagmur yagmasın dedik de başımıza güneş de geçmesin :D cok sey istiyorum:D

Adsız dedi ki...

teessuf ediyorum

Hasta La Victoria! dedi ki...

2. Senlik alanina hayvan getirilmemesi rica olunur."


Bir cok hayvan ayırt edilemez hale geldi, onlara bir çözüm bulunabilecek mi merak ediyorum :)

Ece dedi ki...

Sen gelcen mi:P

Hasta La Victoria! dedi ki...

bilmem daha karar vermedim :) Ankara'da bu tür festivaller nasıl olur bilemiyorum, Adana'da pek bi iğrencti it kopuk geliyordu o yüzden uzak duruyorum böyle festivallere gereksiz insan sürüsüne tahammül edemiyorum