25.10.2009

Herkesin bildiği şey


Öncelikle kalorifer borularını yalamamalıyız.

Neyse. Söylemek istediğim şey şuydu, evet erkeklerin parası ve arabası varsa daha iyi. Böyle de materyalistiz demek istiyorum. Arabaya veren kızız. Şaka yapıyorum elbette, arabaya filan vermiyoruz. Zaten malesef benim hoş bulduğum hiçbir insanın da çok parası ya da arabası olduğu görülmedi henüz.. Amaaaaan neyse bir erkeğin hesap ödemesi, kızı alması bi yere bırakılabilmesi çok hoş şeyler, çekiciliğinizi arttırır. Ama 'çekiciliğiniz' oldugunu varsayıyoruz burda, eger yoksa kullanılma ihtimalinizi arttırır, o da güzel tabi en azından sevgiliniz olur.

Aslında anafikir şöyle: kızlar paraya pula aşık olmaz. Eğer aşık olmadıkları biriyle olacaklarsa parası pulu olan birini tercih ederler. Çok basit ve çok mantıklı bişey, materyalistse materyalist kardeşim nedir yani.

Bunun erkeklerdeki dengi için sevgili Afush sayesinde ögrendiğim bir quote'u sizlerle paylaşmak istiyorum:
Quote Gentlemen Prefer Blondes(1953) filminde Marilyn Monroe tarafından canlandırılan Lorelei Lee tarafından söylenmiş ---> "Don't you know that a man being rich is like a girl being pretty? You wouldn't marry a girl just because she's pretty, but my goodness, doesn't it help?"

Hakediyosunuz ya. :)

10 yorum:

Afush dedi ki...

Kendimi sürekli quote yumurtlayan bir quote çöplüğü gibi hissediyorum =)
Şöyle bi baktım da,sıkıldıkça sana yumurtlamışım sen de buraya postlamışsın.
Marilyn Abla'dan daha iyi bilecek değiliz heralde di mi?

Ece dedi ki...

ya valla senarist kimse ben onu tebrik ediyorum marilyn in şahsi yorumu değil heralde bu :P

fyasko dedi ki...

Hayatın acımasızlığını çok güzel açıklamışsın (:

Afush dedi ki...

http://d.yimg.com/kq/groups/6643440/sn/1318563974/name/8701593_serkan526_20%285%29.jpg

evek.

Ece dedi ki...

ahuahu evek! bunu koyarım ki yazının başına:D

nick bulamadım dedi ki...

selam blogu nereden bulup da takibe başladım hatırlamıyorum :) ama seviyorum:)

aslında bu konuda kafama takılan bunun böyle olması gerekip gerekmediği...
yani bir erkek bir kadının onunla sadece parası için birlikte olduğunu biliyorsa kullanılan taraf kimdir?

Ece dedi ki...

ona mutualizm diyoruz benceeee =))

nick bulamadım dedi ki...

aşk mutual bir şey değil midir?

Ece dedi ki...

hayır değildir elbette, mutual olanı da vardır eminim.. İlişkiler de her zaman mutual olmak zorunda değil biliosn =)

Unknown dedi ki...

Hoş, ama bayanların aşık olmak gibi bir dertleri olduğunu hiç sanmıyorum. Genelde heves sahibi kişiler erkenler olur kadınlar daha çok akan suyun etkisiyle kenara kayan taşlar gibiler, suyun geçip gideceğini su gelmeden anlayıp suyun yolunu korumasını sağlarlar. Erkekler ise ya bir şişenin içine tıkılır yada denize dökülerek dalga olup vuracak kıyı arar.

Çakıltaşı kadınlar kendini Ayers Kayaları , su damlası erkeklerse kendini Büyük okyanus sanar durur.
bence


çok güzel yazmışsın tebriks