15.11.2008

hocam october fonksiyonuna 31 veriyoruz, NEDİR YANİ!?

6 yorum:

k. dedi ki...

O sacmaligi ben de anlayamamistim yalniz, Mehmet hic de haksiz sayilmaz bence.

Ha, derseniz ki "bozacinin sahidi siraci", orasina karismam.

Adsız dedi ki...

Her ünite başında muhtemelen saygın CSçilerin başarısız espri denemelerini veren o kitap beni mühendislikten soğuttu. İlerde ben de mi böyle olucam dedirtti, derin düşüncelere sürükletti :D
geçen ünitede de birisi Shakespeare'e atıfta bulunarak şey demişti "To iterate is human; to recurse, divine.".

gimæz dedi ki...

adsız strikes back.
=))

Ece dedi ki...

adsız da kimmis:p mehmet artık anlıyoruz =) :p

Adsız dedi ki...

e bu seferki cok belli diye isim yazmaya gerek bile gormedim zaten

unforecastedstorm dedi ki...

yine noktalamasız tepkili mehmet yorumu.