18.11.2008

ıssız adam.

ıssız adam'ı izlemeye gttik gecen gun. ben, sulugozlerin sulugozu filmde aglamaya degicek bsey bulamadm. hatta son sahnede kastım biraz acaba bi damla yaş gelir mi fln. yok kardeşim sevmedim. oyunculuklardn heralde pek samimi olamadı film yani.
sonra film bitti yanıma bi baktm, gimezle sourcherry ağlıo! kacırdıysanız bi daa: gimez aglıodu evet!!!
o gunden beri iki filmi karşılaştırıyoruz:
dakka 5 ten itibaren butun film agladıgımız bana gore romantik filmler kategorisinde en iisi: p.s. i love you
vs. ıssız adam.
bi kere p.s. i love you daki duygu yogunlugunun onda biri yoktu o ıssız adam'da.
Uzun lafın kısası gimez beni olmayacak seylere aglamakla sucluyor.
E öbürü de grcekci olabilir miydi yani gercekten?Şöyle bi düşünüyoruz diyalogları fln, gercek hayatta paso felsefik sozler soyleyen insanlar var mı? bi de genc yani, hem kabadayı olurken hem de inceden inceye felsefik laflar sokan. yok efendim böyle bi kişi/kişiler.
Neyse daha fazla konuşursam bişeyler solicem iki filmden de gibi geliyor.
Ben sade ama daha etkileyici olan "fairy tale" p.s. i love you'mu tercih ederim.

6 yorum:

gimæz dedi ki...

dileriim kii mutlu ol sevgilim ben olmasam bilee.
ıssız adam çok güzeeldi.

Ece dedi ki...

soundtracki süperdi ıssız adamın o ayrı da, ikisi tamamen ayrı kategorilerde olan filmler neden hep karsılastırıyoruz anlamıyorum, ben 2sinde de agladım bence 2nizde de iş yok ağlama konusunda:D

Mehmet dedi ki...

film aglatırsa güzel, seyirci aglarsa kalitesiz öyle mi

Mehmet dedi ki...

sen benim arkadaşıma kalitesiz diyemezsin

gimæz dedi ki...

kim kime kalitesiz demiş ya noluo hooop?=)

Saygin dedi ki...

Mehmet hayrola abi kendi kendine yorum yapıp kendi kendine sitem etmişn :)

Bu blogu kapatmak sana yaramadı abi