16.02.2009

TTnet üyelerine ücretsiz bıdı

Evet su anda okulda olmam gerekiyo ama diilim. Evet starbuckstayım ama liva'nın internet bağlantısını kullanıyorum. Çünkü asla anlayabilmiş değilim şu ttnet üyelerine ücretsiz internet fırsatını, zira ben ne diye ezbere bilecekmişim 18xxxx.. diye giden numarayı kullanıcı adını ve şifresini.. Hele de kayıtlı olan kullanıcı izmirde babam, ankarada ablam vsvs iken.. Çok kullanışsız bisey bence. Neyse nitekim liva nın pek bi sömürülme derdi yok anlaşılan ki hicbi ekstra caba olmadan bağlanabildim, internete de girdi vsvs:P <3 liva

2 yorum:

Saygin dedi ki...

blog boyle cok sade olmus nerede o cilgin yilbasi temasi? Hadi temayi gectim nerede senin komplex anlasilmasi zor yazilarin Ece :)

Bu ara pek bi atraksiyon yok heralde?

Ece dedi ki...

Valla bu sıralar pek sade bi hayat yaşıyorum halimden de mutluyum ama belki bi ara kafamdakileri toparlarsam gene yazarım komplex yazılarımdan q: