16.08.2009

Ayrılmanın 10 altın kuralı(bence)

Peşinen yapılan edit: Ayrılmış olmak bana koymadı, ayrılanın ayrılma şekli koydu, aradaki ince çizgiyi farkedemeyen varsa alt+f4 pls ^^. Hayır elimde olsa geri de almazdım bişeyi, pişman değilim. Daha da objektif adı altında biz erkekler süperiz temalı yorum gelmesn öptümsiziii



1. Hakaret etmeyin, karşınızdaki değil siz küçülürsünüz.
2. Hakaret etmeyin, ama hadi ettiniz, arkasında durun, özür dilemenizin anlamı yok, bilmiyo muyuz yeni manitanıza bizi yine ne kadar iğrenç betimleyeceksiniz.
3. Allah aşkına hakaret etmeyin, sizin nelerinizi biliyoruz.
4. Ha zaten hakaret etmeye gerek yok, yakın-uzak arkadaşlara ve ufuktaki sevgililere bizi nasıl anlatabileceginizi tahmin ediyoruz.
5. Seni seviyorum deyin, sonu görmüyorum deyin ama gerçek aşk sensin demeyin, yaptım biliyorum, gerçek aşkım sensin dediyseniz hele hic hakaret etmeyin tamam mı, yanılmışım deyin zaten üzücü.
6. Sizi aldatanı terk edin, zaten ilişki o noktada kopuyo kimse kopmuyo demesin. Kopmayan varsa ilişki boyut değiştirmiştir iki insan da tamamen değişmiştir ama asla aynı olmaz, çok şey bilir karsındaki. Ha biri sizi aldattıysa, işte o zaman hakaret edin, bilerek ve isteyerek içinde oldugunuz bi ilişkide hakaret etmekte haklı olacagınız tek an bu! Bu arada aldatanı affederseniz, gidip de böle paso laf sokuşturmayın konu hakkında, affetmek duygusal unutmaymış misal.
7. Aldatırsanız anlatmayın be gülüm, ayrılın varsın sonra ortaya çıksın, nolcek. Ya da ortaya çıkmayacagından emin olun ama ona nasıl emin olunabilir bilmiyorum.
8. Sen gidince cok mutlu oldum demeyin, sen söyle böyle hayatımdna çaldın gibi hakaretin bir alt versiyonu olan şeyler de söylemeyin. Bu ne kendine güven be dostum, eski sevgilin şanslıymış ki kurtulmuş.
9. Esasında eski sevgilinin arkadaşı olan kişilerle çok da takılmayın, ne saçma ve gereksiz bir olgu o? Hele konuşmuş olmak icin onlardan bahsetmeyin, eski sevgiliniz biliyodur. Ortak arkadaşlarla görüşün takılın eglenin, eski sevgiliden bahsetmeyin.
10. Herkes terkedilince "en azından dürüst olsaydı" ühü mühü diye aglar ama cidden bi düşünün: 'sorun sende degil bende' mi desin , yoksa 'sorun sende'(=başka kız var yetersiz geldin, salaksın, iğrençsin vb) mi? Yani kim kimi terkediyosa hakaret etmesin, hafifletici dandik bi neden bulsun en kötü artık sevmiyorum desin, acıtır ama hakaretle kendini niye küçültürsün ki dostum?

7 yorum:

Peace dedi ki...

Biz erkekler süperiz pwned

Saygin dedi ki...

bence temayı değiştir. stajda blogunu açmaya korkuyorum :)

Ece dedi ki...

ahaha temam cok güzel bi kere, bulabilsem 2 tane daha farklı ama aynı konseptte hatun onları da koycaktm:D hem ben stajda acamıyorum zaten, icinde facebook gecen hicbisi acılmıyo felan:D

gimæz dedi ki...

şurda 3 edepli kızız gerek yok bu temalara=P ama hakaret etmeyin dicek bşka bişe bulamadm=)

Peace dedi ki...

"temam"

Ece dedi ki...

ehuehu yahu blogun adı kötükadınece diye basladı edep mi beklionz anlamadm :D

NoktasizvirguL dedi ki...

tema konusunda Saygın'a katılıyorum. Stajda insanlar ters ters bakıyor.