27.09.2010

Birazcık da kendim için ağlamak istiyorum

Hayatımı aslında zorlaştıran yine ben olduğum için. Yok mu değiştiremediğim şeyler, insanlar var elbette ama bunlardan birisi hariç diğerleriyle olan ilişkilerim benim elimde. Hiç kendi yararıma olan şeyleri yapmıyorum ama. Gitmiyorum gitmek en iyi seçenekken.

O bir adanın içindeki siren benim için. Yaklaşmamı istemiyor, gerçek yüzünü gördüğümde ve canavar olduğunu anladığımda onu öldürürüm diyedir belki, ama gitmeme de izin vermiyor. Ne zaman adanın açıklarından uzaklaşmaya çalışsam güzel şarkısı kulaklarımda, gitmiyor. Tabii ki tek sebep bu değil ama kendi hayatım yaşamama bayağı bir engel oluyor. Ne yapacağımı bilmiyorum, senelerdir bu böyle üstelik son zamanlarda şarkısı bile silikleşti, duygularımdaysa bir değişiklik yok. Acı çekiyorum; bu benim suçum. Gidemiyorum, gidemeyeceğimi de biliyorum bu bir kararsızlık durumu değil. ama.. acaba.. gitmiş gibi mi yapsam? beni özler mi yine şarkı söyler mi? Ya da bir daha sesini duymam da etkisi bir süre sonra geçer mi?

Beni sevecek olan insanlar gerçekten bu halimle de sever mi noktasız? Kimse sen değil bunu bazen unutuyor gibisin. Sevmeyecekler çünkü ben onları sevemeyeceğim ve beni sevmelerine izin vermeyeceğim. Bunların hepsini bilinçsiz yapacağım üstelik. Yıllardır yapıyorum.

20 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

Sıçıcam o "O" diye anlattığın insanın bi taraflarına da, şimdilik konumuz o değil. Yazıyı okuduğumda aklıma Atilla İlhan'ın bir şiiri geldi.

"kirpi gibisin çocuk
her tarafın diken
kim elini uzatsa
delik deşik
üstelik sen de kan içindesin


tam sana uyuyor bence bu şiir. Bu arada aklıma şiir geldi fln dedim ne entel göründüm dimi? :) ahahah gül biraz eşeksıpası.

Adsız dedi ki...

i agree with Mr.DotlessComma

Ece dedi ki...

i guess the right saying would be Mr.NonsemicoloN since well.. isn't it obvious?:)

Adsız dedi ki...

gosh she is so cruel -_- thx for ruining my day !!!

Ece dedi ki...

no problem. I'm good at being cruel.

Adsız dedi ki...

Soru bana değildi ama her zamanki sazanlığımla atlamadan edemiyorum.Umarım o cevap bekleyen bi soruymuştur yoksa hem üstüme farz olmayan soruları cevaplamış,hem de cevap beklemeyen bişeye cevap vermiş olucam.

Evet,seni sevecek olan insanlar ne yaparsan yap seni severler.Senden nefret ettiklerini söyleseler dahi,onlara kötülüğün dokunsa,cruelın önde gideni olsan dahi,seni gördüklerinde kafalarını çevirseler dahi vs vs.
Sevgi tamamen baştan sona çok saçma bişiy,yoksa var etmek zor varsa yok etmek daha zor..You can't basically help it anyways.Neden var olduğu da muamma,yokluğu da genelde zamanla oluyor ama gene o da muamma.

Ece dedi ki...

belki yanılıyorum ama ablacık bu sensen seni seviyorum. değilsen bu kimse onu da seviyorum yanlış anlamasın:)

Adsız dedi ki...

Yanlış anlamamakla beraber,ablacık değilim ben. :)

Ece dedi ki...

ya adsızları engelliycem ama sonra yorum yapmazsınız diye üzülüyorum valla bak. :D

Adsız dedi ki...

Engelleme o zaman.
Hem zevkli değil mi bu?Birinin seni gizli numaradan araması gibi.

Ece dedi ki...

hiç de sevmem bilmediğim/gizli numaraları. sadece hiç bişey eksik kalmasın diye bişey engellemiyorum

Adsız dedi ki...

hiç bişey eksik kalmasın derken?

Adsız dedi ki...

evet ne demek istedin gece

Ece dedi ki...

ne demekse o işte. mesela adsız olarak yorum yazamıyo olsan yazmıcaktın. e o eksik kalırdı?

Adsız dedi ki...

Aslında olay sadece üşengeçlik,login olmaya bile üşeniyorum,ondan.
Ama ikinci adsız ben değilim,belirtmek istedim.

Ece dedi ki...

tamam. ilki sen misin?:D

Adsız dedi ki...

Evet ne demek istedin diyen dısında diğer adsizlar benim. İsim gücüm de yok 2 yıl sonra gelmiş burada bunu yazıyorum. Bunu yapacak cok tanıdığın var mı bilmem ama belki tahmin de edersin kimliğimi :)

Ece dedi ki...

ilk iki yorumdan çıkarabildiğim bir kimlik var ama diğerleri kendini belli etmeden yazılmışlar o yüzden bir şey demeyeyim. neyse artık bir iş güç edinmeni umarım, yaş da büyüdü değil mi?

Adsız dedi ki...

Sanırım bazı şeyler zamana ve yaşa rağmen degismiyor. Zaten simdi baktım yanlış yazmisim 8 , 9 Ekim ve 21 Temmuz benim. Ayrıca en sonuncu tabii.. Ama 8 Ekim de ilk yazdığım seye halen katılıyorum.
Sevgi yoksa var etmek cok zor gercekten varsa yok etmek cok cok daha zor..
Ve ne olursa olsun söylemeseler,görmeseler,görseler konuşmasalar dahi, sevgi varsa gitmez. Zaman gecer, durduk yere bir merhaba İcin geri döndürür :)

Ece dedi ki...

Aklıma bir kadın geliyor, yani artık genç bir kadın kendisi, ancak kendisine yazılmış daha doğrusu yazılamamış zaten bir yazı var o yüzden bu tahminde bulunamayacağım. Üzgünüm adsız, seni hayal kırıklığına uğrattıysam bilemeyerek, ama beni tanıyor gibisin, çok insan kaybettiğimi de biliyorsundur. Sana da merhaba, uğradığın için teşekkür ederim :) Gizemini de tasvip etmiyorum, meraktan çıldırmam inşallah. Ayrıca bir önceki yorumumda terslendiğim için özür dilerim biraz ilk iki adsız düşünülerek yazılmış bir yorumdu. Doğru tahmin olmasa da aklıma şimdi gelen kişi zaten iş güç sahibi. :)
Bir gün, çokça zamanlar sonra, yaşananlar o zamanki önemini yitirmeseler bile, şimdiki zamandaki önemlerini biraz olsun kaybederlerse, kalmalı olarak uğrarsın belki, biraz da olsa. Beklerim.