25.10.2010

Sevgili Max Azria bize acı, sadece insanız!

Dün bi elbise beğendim, dizin 5-6cm üstünde biten, ve annem çok kısa olduğu için o elbiseyi almamı engelledi. Mon dieu ne kadar da conservatrice... Neyse aile muhafazakar ama kız değil. 4 hadi diyelim 5 sene sonra bir dolap mini etek/elbise, dar bluz ve kot edinip 3-5 tane de aile içinde giyecek kıyafet ayırıcam. Hıhı evet. Neyse konumuza dönelim. 


Bu designerlar bana hiç acımıyor. Bir an önce avukat olup bisürü para kazanıp hepsiyle elbise alasım geldi, benim bile. OF! Tabi bu elbiselere yakışmak için güzel bi liposuction seansı da lazım ama, kısmet:D! Bu yeni bi haber değil ama wishlistimde olan bikaç bişeyden biri de Herve Leger'ın bandage dress denen şeyleridir. Gossip girl'de serena filan giyer bunları, kızın vücudu güzel neden giymesin ki? Of neyse. Rivayete göre içine sığanları 1 bedene yakın küçültüyomuş zaten içine bişey de giyilmiyomuş, yapışma derecesini siz düşünün.


Ama bi bakın yaaa tapılası değil mi? Ben topuklu üstünde yürüyemesem de becerebilsem bir adet louboutin'i bunlarla eşlesem benden daha pahalı az kadın olur türkiyede. Valla bak. totali 4-5 bin tele eder onların. :)



GIEF! diye bağırmak istiyorum sevgili okuyanlar:( 

 

7 yorum:

Afush dedi ki...

Beni şaşırttın ne diyeyim.Modayla ilgilendiğini hele markalara falan girebileceğini bilmezdim.

Ece dedi ki...

bu, modayla alakalı olmak değil. tamamen benim estetik anlayışıma uyan bişeyler olunca beğeniyorum elbette. yoksa kate winsletta görene kadar herve leger da ney yenir mi? diyen bi insandım ahah ne var yani:D

Adsız dedi ki...

daha da seksi olurdun bunların icinde sen !

Ece dedi ki...

ahaha ne alaka ya anti-seksi tanımı olurum bunların içinde ben. bikaç ameliyat lazım bana sdfsdffSDF:D

Adsız dedi ki...

gözlerini acip gercekleri görmen lazım senin :D

Ece dedi ki...

daayt yok öyle bişey :)

Adsız dedi ki...

dayttttt sus (: