8.06.2008

ask ve vesairesi

simdii ne diyelim: bu yazı biraz zor. askı tanımlayamam ztn askı tanımlayan dunyanın kralı olup gderdi bnce. ztn konumuz ask diil aslnda, karsı cinse(ya da ilgilendiiniz cinse ya da edward smith'in durumunda arabalara(mehmetski'ye slmlar) her neyse) olan baska insanlara olandan farklı bir cekim snrım. nese bana gore bu 4 çeşittir, lugatımda boyle gecer.
  • hoşlantımsı: beğenidir aslında, "bu da hosmus ya hobaa!" tepkisidir.
  • hoşlanma: bu gerçek bi seviyedir. derin duyguların basladıgı yerdir. o kisiyi suzmek, ilgisini cekmeye calısmak ya da buna cabalarken cocukca seylerin yapıldıgı yerdir. genel olarak bu sonraki asamalarda da olabilir.
  • sevgi: cok kuvvetlidir. zamanla olur hodooo die olmaz...bu nedenle aazından otta bokta seni seviyorum lafı cıkanlara cok kılım. sevgi ole birden olur mu, hissettiin zmn dile getirirsin benliğinden atamadığın, varlığını varlığıyla doldurduğun kişiye. nitekim bunları daha yakın zmnda hissetmis olsaydım daha cok sey yazabilirdim.
  • aşk: aşk açıkçası açıklanamaz bi hadise. aşk dediğin mantıksızdır, sınırsızdır, tutarsızdır. Gariptir işte. Seni tuhaf yapar, kendi hayatına ufo yapar, ne olduğunu ne bittiğini anlamazsın. Öyle şiddetlidir ki benliğinden savurur seni, hiç tanımadığın birine dönüştürür. Ama aynı zamanda yaşam sevgisi verir, amacı verir, sana bi insan için neleri feda edebileceğini gösterir. Pek de tükenmez, o nedenle bu mertebeye ulaşabilen tektir aslında.

Şimdi yukarıda yaptığım tanım üzerinden devam ediyorum. Bana göre aşk mantıksız olduğu için ancak yaşadığın ilk şey falan olabilir..geri kalan hepsine her olaydan kopup götürdüğün mantık, seni ancak çok sevme mertebesine ulaştırabilir. (şu an için böyle büyük söylemler veriyorum da ilerde ne olcagı belli olmaz tbi.) dolayısyla aşağıdaki blog girişini şöyle yorumlayacağım: ilk görüşte etkilenme nedeniyle dikkat edilen fiziki özellikler.

Eveet, şimdi:

  • kaş: efendim önemli!!! ben kaşinsanıyım. nitekim cogu insan buruninsanıdır(as gimez), bnm gibi lan baska var mıdır bilmiorum ama o sekil beni etkiler. erkekte mukemmel kaş icin: (bkz. julian mcmahon)
  • saç: onemli!! "kısa sac herkes icin en iyisi!" mottosu bu konuda beni benden alır. ya boyle yataktan kalkmıs hentbolcu sacı formu, ya da bildiğimiz asker modeli..bunlar son donemde hosuma gidenler evt. ama zamanında gilmore girls'teki jess modeline de bayılıodum, sora o da mottomun dısına cıkıp heroes'da bok etti sacını(bkz: milo ventimiglia).
  • bakışlar & gözler: aslında neredeyse ilk bakılan özellik... kötükadınecenin söylediği gibi renkli göz kraldır ama önemli olan anlam ifade etmesi, delip gecmesi o bakısların...iste o zmn bir etkileşim olur, iste o zmn ruhunun telleri titrer.aslında en onemlisi buymus naptım ki ben?
  • tarz: ole ayakkabı blmemne die ayırmam. tarz onemlidir yaa! tarz her seyi bastan yaratabilir, cocuun kendine ait bir "sense of fashion" ı varsa, ondan kralı yok. giydiğini yakıştırmak onemli tabi bunlardan onemlisi, çünkü moda, kendine yakışanı giymektir aslında.
  • vücut: ilk bakışta vücudunu anca tatilde fln görürsün heralde ama malum mevsim yaz buna da girelim. evet geniş omuz, hafif kaslı vücut kraldır (ben de bi genişomuzinsanı oldugumu bu sene farkettim, belki julian'ın etkisidir). abdominal kaslar da tercihtir. aman ole celimsiz gelmesin kimse, sinirlenirim.

kıssadan hisse: erkekleer biraz kendinize bakın yahu! biz o kadar iskence cekiyoruz, sizden de biraz çaba sarfetmenizi bekliyoruz!

8 yorum:

gimæz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gimæz dedi ki...

ahah cafe crown reklamından arak sözlerr tespit ettim bu yazıda:pp
bi de şmdi az önce izlediim satc bölümündn bi dialog alıntı ypmk istdmm kehkeh.
-do you believe in love at first sight?
+i believe in lust at first sight.
(+1)

Saygin dedi ki...

daha yeni tatilden gelip hemen blog isine girmissin naz :)
Valla sizin kiyafet ayakkabi yok adonis kası tarzi aciklamalariniza tek alinti ile cevap verecegim...
Ne adamlar gordum uzerinde kiyafet yok (altinda ayakkabi yok da diyebilirsin tabi), ne kiyafetler gordum icinde insan yok!
:)

unforecastedstorm dedi ki...

ya kişilk baska bisey ona da bsey demioruz ztn o olmazsa olmaz=)
ama snucta yazının ikinci blumu ilk goruste olan bseyden bahsedio..ilk goruste kisilik analizi yapamicaımıza gore..
ama yzının ilk bolumundeki "4 stages of love" elbet kisilikle sekillenir, baska turlusu dsunulemez..

Ece dedi ki...

gimeze ++1 :D ayrıca eet sen bi kasinsanısın:p neyseeeeeeeee bak sen de yazıma ilk görste ask vardr dyp sonra da onu hoşlantımsı ve hoşlanma gruplarına dagıtabilmssn ancak:p bu arada hoşlantımsı'nın acıklamasa begeniyken neden adı hoşlantımsı xD :p bence o yazıya bi de "obsesyon" eklenmeli aşkın sahaları icin, bi sonraki safhaya :p yda önceki bilemem:D
Ayrıca ben seni özledim askmnaaaaaaz kasların gözlerin pek bi güzel .p Ayrıca millet o satcleri saklayın geri döndüümde alıcam:p

Ece dedi ki...

safhaları icin..* F tusum zor basıyo uyuz oluorum.

unforecastedstorm dedi ki...

lust at first sight'a eywallah.
ama love at first sight da vardr. die naif cocukluk hayallerimi de surduruorum=)

birbilen dedi ki...

evet bu dedikleriniz isiginda sizlere genis omuzlu erkekleri gosteriyor ve konuya cok dokunmadan devam ediyoruz...
http://galeri.internethaber.com/gallery.php?id=1469