2.06.2008

İlk görüşte aşk ve ilk bakışta görülenler

İlk görüşte aşk.. Masal gibi gelir söylendiginde ama aslında oldukca fiziksel bir çekim olduğu için pek de uzun ömrlü olmaz, een azından ben kendi açımdan öyle oldugunu iddia ediyorum(: Herneyse, bir kadının bir elkegi hayatta ilk kez gördügü anda dikkat ettigi bazı yerler vardur elbette ve her kadında farklılık gösterir, ama mesela ne gibi şeyler ondan bahsetmek gerekirse:

Vücut. Ben şahsen ama şahsen, kesinlikle normal kilosunun üstüne olan bir erkeği cekici bulamam ilk bakısta, ya da 2.de 3.de ve 1000.de.. Bunun kapsadıgı bir de giyim var ki, pis paspal giyinenlerden hic hazzetmedigimi söylemek isterim. (Burnum cok fena sürtmüs yannız bu yaz, geri alıyorumm:p)

Dişler beyaza olabilen en yakın renkte ve düzgün olmalı, Madonna ya da Carlos Moya tipi dişlere son...(afush edit:katılıyorum.Renge takıntılı olmasam da-tamam ipana reklamındaki dişler çok hoş ama o bende de yok yani-dişler biçimli olmalı)

Eger yeterince yakınsan koku. Güzel bir parfüm +'dır ter kokusu 0 kelvin.(afush:Ben bi kokuinsanıyım.Parfüm seçmek acayip önemli bişeydir,uygun seçilmiş parfümler imbadır)

Gözlerin alısılmadık bir renk olması her zaman ekstra ilgi çekicidir^^ ilk göz göze gelinen an da cok kritiktir ayrıca q:

Saçlar. Komik ama biçimsiz saçlarla bir erkeğin verecegi ilk izlenim berbat olur, ama ilk tanıştığınızda saclar süperse sonra arada berbat saclarla gelse bile o kadar farkedilmez.

Dudaklar + gülümseyiş, önemli işte ya, sizce de değil mi:D dişleri de kapsıyor ayrıca ama dişler tamamen ayrı bi noktaydı. (gimez edit: +1:p)

Ben baska da biseye bakmıyorum ya sanırım. Geniş omuzlara deli olan bir arkadaşım var mesela(Ahenk)(afush:evet o benim). Bütün bunlara ek olarak Naz'la tespit ettigimiz gibi tüm erkekler kısa saçlı daha yakışıklıdır, ve istisnalar(güzel göz ve dudaklı çocuk gibin) kaideyi bozmaz. (gimez edit: tüm erkekler-saçı kısa veya uzun diye kategorize ettiğimizde- kısa saçlı daha iyi olsa da eğer saç uzunluğunu 3 kategoriye ayırırsak ortadaki en iyidir.(nokta!)) (afush:ilk önce kişinin yüz biçimini görmek lazım diyorum ben.)
kötükadınece
Gimez devam etsin yazıya :p

gimez diyor ki:

bütün bunlara ek olarak;
  • ayakkabılar! tamam bunu da giyimin içine sokabiliriz ama ayakkabı kötüyse giyim nolursa olsun kötüdür, ayakkabı iyiyse ne giyse çok sorun olmaz:D.
  • buruuuuun. evet ben de bi buruninsanıyım. ama şöyle ki burun kusursuz olmalı demiyorum erkekler için-ki burdaki kusursuz burun küçük ve hokkadır. mesela gael garcia bernal(her ne kadar kendisini çok sevsem de) bir erkeğe göre güzel bi buruna sahip değildir ama baktıınızda aslında kusursuz bi burnu vardır. bana göre ewan mcgregorınki gibi yuvarlağımsı burun çok daha sevimli durur(ki bu kızlara hiç yakışmaz mesela). ama en genel anlamında kemerli veya çoooooookçokfazla büyük olmadığı sürece idare eder bi erkek burnu, ama bunun tersiyse durum hoş değil. (Ville Valo'nun kusursuz burnu da cok hostur ayrıca ama ben bi buruninsanı degilim yoksa Evgeni Plushenko'ya tahammül edemezdim ama cok sirin o devasa burnuylaa^^) (afush:burun insanı değilim ben yorum yapmıycam.Bana farketmez=))
  • ses. bunu nası açıklayayım önemli ve dikkat çekici işte. (kötükadın ece edit +1, ince, cocuksu sesli erkekler.. Artık sigaraya mı baslarsınız bilemiyorum.)(afush edit:Ecenin kalın sesli erkeklerinden korkuyorum ben,ciddiyim .Telefonu açınca sesi tatlı olmalı ama bence orta ton daha iyi.Ne mıymıy miyavlıcak ne de gürler gibi konuşcak.Orta iyidir.)
Sonradan dayanamayıp dahil olan Afush olarak bende devam edicem:
Omuzlar ve kollar ftw dir kanımca.Öyle atom karınca gibi üstü kocaman belinden altı incecik erkekler bana itici gelse de,omuzları görece geniş,kolları hareket ettikçe kasları gerilenler pek bir çekici oluyor.İnsan istem dışı salya salgılıyor,dokunası geliyor falan.Ama herşeyin abartısı kötü.
(ece edit: cok carpıcı bi bicimde acıkladın insana neler oluyo ama gene de not my priority)

Bel gamzesi..Evet bu tanrının şanslı kullarına bir lutfu.Kadında da erkekte de +10 karizma puanı veren bir durum,çok seksi ve ne yazık ki sonradan elde edilemez bi şey.
(ece edit: eh bi yasıma daha girdim, o ne yaa, buna da örnek alalım)

Adonis kası..Evet bu da olursa süper,olmazsa pekalalarımdan ve sadece erkeklerde bulunuyor.Bu kas karın kasının altında kasıkların üstünden kasığa doğru 2 taraftan uzanan kas olmakta.Mekik çekerek 2 ayda falan gayet belirgin hale getirilebiliyor(muş).En süper örneklerinden biri için (bkz.Fight Club,Brad Pitt)
(ece: senden ii dikizci olur.)

Gülümseme,ama bu sefer farklı açıdan alıcam.Gülümserken yanlarda oluşan minik gamzeler çok şirin,gülümserken eğer ekstra bir sevimlilik oluyorsa,gözleri parlıyorsa daha da şirin.

Gözler,renk önemli değil,anlamlı baksın.Derin bakanlar veya gülümsediğinde gözleri gülenler..Çok çekici&tatlı değiller mi yani?Bence öyleler.

Bacaklar,Futbolcu bacağı şeysinden hiiiç hoşlanmıyorum.Bol bol koşuya çıkan erkeklerin bacak-kalça durumu süper.Öyle olsun mümkünse.

Kıl tüy vs..Ya tüy topu gibi olmasın dimi ama =P
(ece edit: ulen ilk bakısta kılını tüyünü nerden görüyosun, heyallam yaa)

Sigara,iç-me-sin.Üstün başın sigara kokmasından,muhabbet ederken kalkıp sigara içmeye dışarı çıkma durumundan,kül tablasıyla öpüşüyormuş izleniminden nefret ediyorum bir dişi canlı olarak.Nargileyle problemim yok ama.Zaten psikolojik astım gibi bişeyim var aman kalsın. (ece: walla takıldıgımız mekanlarda hangimizin üstü bası sigara kokmuyo ki? Ayrıca nargileyle problem yoksa cidden psikolojik:p neyse gözlerivedudaklarıgüzel olan cocuga nedense sigara yakısıyo, ztn Ville Valo'ya da yakısıyo, yani cidden tas olunca insanlar oluyomus demekki :D )

Ayaklar,bebek mezarı gibi olmasa?

Not:Tamamen şımardım,mükemel erkek profili böyle olan bi kızdan Jessica Alba gibi bişey olmasını falan beklersiniz.Ama hayır sadece şımarık ve ukalayım..
(ece edit: yani benim gibi)

Ahenk bu yazıyı plajda kestigi erkekler hakkında yazmış:p
(ahenk çok önemli edit:YOK öyle bişey yaaa..ben ilk bakış olayını unutmuşum genel olrak çekici faktörler diye şey etmiştim)

kötükadın ece belirtir ki: bu yazı ilk yazıldıgında ve gimez editinden sonra, Rıdvan isimli kisilik tam Sex and the City kızları olmussunuz gbi bi yorum yapmıs ve ben de bunu 4 kisi deiliz ama diyerek reddetmistim, simdi bunu geri aldım ama kim kim bilemem..:p

23 yorum:

Mehmet dedi ki...

dergi çıkartsaydınız haftalık

Ece dedi ki...

derken ne demek istedin?

Mehmet dedi ki...

işte arena, MH tarzı dergiler var bu sizin yazıdaki öğütleri toplasan 1 yılda veriyolar

peanutnbutterjelly dedi ki...

uleeen erkek dediğin ele gelecek bi kere :D ayrıca adonis kası her erkekte olmayabülür :D

Ece dedi ki...

ay ele gelecek nedir begüm yaa, su obez obez insanları da kaldır pofilinden rica ediyorum:p

peanutnbutterjelly dedi ki...

fazlasıyla detaya girmeden, efendim ben akrşımdaki beyefendiye dokunduğum zaman kemik dışında vücut dokusu da hissetmek isterim. skinny insanlardan hiç hazzetmem, tabü sizin beğenileriniz başkadır biliyoruz. :D

Afush dedi ki...

adonis kası en doğal hakkımızdır :D

Afush dedi ki...

ben de skinnyleri sevmiyorum :D
Ece kemik,bupu deri,bense tonusu normalden sert ama barmamış kas hissetmek istiyorum demek ki =)

Afush dedi ki...

*abarmamış

Ece dedi ki...

hhahah evet aclık sınırı istiyorum ben :D:D:D

peanutnbutterjelly dedi ki...

ahenk plajda erkek filan kesmiyo ben biliom, kadınlara bile bakmıo o :D

Adsız dedi ki...

final döneminden çıkan gençliğin hali.. dersten kalacağını anlayan kız kısmının koca arayışları =)) ee ne zmn el ilanı dağıtıosunuz gençler ? =)))

Ece dedi ki...

özgüncüm koca falan aramıyoruz, böle adam olsa ztn bi sevgilisi olur, misal.. sen? :D

peanutnbutterjelly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
peanutnbutterjelly dedi ki...

herkesin kısmeti var elbet ne arıcam koca, o beni arasın :D

ayrıca ulen bu blog şeysinde edit yok, delete varmış sadece vay be :D

Adsız dedi ki...

şaka ? böyle çocuk bulcan gönül eylendirip bırakcan mı ?? *not alakam yok o özelliklerle =) ama ewet bi sewgli sahibiyim =) son bıraktığımda sende bi tane sewgliye sahiptin =))

Adsız dedi ki...

yalnız koca lafına amma tepki geldi =)) ne kdr tahrik edici kışkırtıcı bi terimmiş yauw =)) tmm canım aramayın o sizi bulana kdr evde kalırnsınız cnm nolcak =))

Afush dedi ki...

özgün demiş ki..
"*not alakam yok o özelliklerle =) "

külliyen yalan..ispat etmek isterdm ama fazla kıskancım lol..

Adsız dedi ki...

ispatlanana kdr her idda yalandır diorum hala alakam yok abartıosun diyerek iyice msnde grup chat haline gelen yorumların akibetini heycanla mrk ediyorum.. =) ayrıca diğer comment sahiplerinden de katılım beklioruz oturmaya mı geldik =)

peanutnbutterjelly dedi ki...

http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/04/funny-pictures-cat-bath-self-cleaning-manual.jpg

birbilen dedi ki...

Ece sirf hatrin icin yorum yaziyorum belirteyim. Ben ilk aska inanmam O'nu beklerim eger o icimde buyuyorsa, beni ben yapiyorsa ve (en onemlisi bence) sevgim bencillik degilse dogru yoldayimdir amma bunun tersi bir durum varsa o zaman insan zaten kendini seviyodur kanimca. Ilk basta gorunme meselesi tamammen ayri bir konsept katilmayayim ben ona...

unforecastedstorm dedi ki...

ilk goruste ask vardır.(noktaya dikkat cekerim.)
bu konuya da yalnızca yorumla degil koca bi blog yazısıyla katılıcam ancak donunce=)

Adsız dedi ki...

walla bunlar hep sex and the city nin yan etkileri ben biliyorummm, bak sezon 2 de bitiyo ne olacak bilemiyorum... ama kıssadan hisse böyle birini kim bulmuşta kim kaybetmiş demek istiyorum.. yoksa var da benim mi haberim yok :D