20.10.2008

syrup & honey

evet farkındayım, her şeyin ortada oluşundan, herkesin farkındalığından, gizli dönen dedikodulardan vs. herkes biliyo ne döndüğünü. ve de dedim bu konuda yazmam bekleniyor gibi. iki yıllık soruya cevabımı verdim bu sefer, geride bıraktıklarımı düşünmeden, geçmişini ilk defa kesinlikle geçmişte bırakmaya çabalayarak. ha nasıl olacak, nası gidecek, bu çabalarım sonuç verecek mi-ki bunun sonuç vermesi yalnız bana bağlı değil, bunlar cevaplanmayan ve yaşamadıkça cevaplanmayacak sorular. tek bildiğim şu anda nasıl hissettiğim ve geçmişi kurcalamayı bıraktığım gibi geleceği de düşünmeyi bıraktığım. nasıl olmayacağına ilişkin bahaneler bulmaktansa nasıl olacağına ilişkin nedenlerim var önümde artık. kısacası genelde başaramadığım pozitif düşünceyi artık hayatıma katmaya karar verdim...ve mutluyum =)

ps:warwick avenue diilim artk=p

6 yorum:

Mehmet dedi ki...

hayırlı olsun no 1

Saygin dedi ki...

no 2 :)

Unknown dedi ki...

ouuu.

Ece dedi ki...

ouu no 2. ^^

Saygin dedi ki...

Ilgaz olsa ne derdi diye düşündüm ve yazıyorum (orti senin adına yazdım ama kusuruma bakma artık)

vuuueeeeeee

Mehmet dedi ki...

vuuueee no 2