19.10.2008

Tenis Hocası(adı neydi ya?)

Tenis hocamıza ait anılarım bulanık bir siluet halinde. Öncelikle kendisini gördüğümde olusan ilk izlenim "bu hoca neden Tarkan'a benziyor" idi. Hatta bu soruyu defalarca dile getirdim ve Irmak'tan "haha hic aklıma gelmemisti" seklinde bir tepki aldım-bu arada bahsettiginiz Mehmet'in kız versiyonu Irmaksa benzemiyo Mehmete o kdr be???- neyse iste adam bence Tarkana benziyodu.(nokta)
Ders sonrasında beni bahçeliye bıraktı simdi size dönüş yolunu anlatıciim :p öncelikle tekerleğinden garip bi ses geliyodu ve kendisi civi filan mı battı ya diye düsünürken bisey sıkısmıstır döndükce ses cıkarıyodur dedim indi baktı. Kocaman tas sıkısmıs yaa artık o ses olmayacak ne kadar zekiyim dedi?! Neyse. Sonra sigara iciyodu. Ona göre en çok sporcular ve doktorlar sigara icermis, cünküüüü işleri cok stresliymismişmiş.. :p Özel ders fiyatını da sordum ankaranın en pahalı hocasıyım dedi ama en cok ögrenci de ondaymıs.. neyse 100ytl imiş ders fiyatı yani 300ytllik raket kadar değil ama iste fena da deil:p Bu arada adamın adını hatırlatsn biri bana ya? Hakan mıydı? Herneyse. Arka koltuga oturup kendisini şoför yaptım zaten o ayrı:p Dacia marka arabası vardı Ihavenoideawhich model. 1.5 aylıkmıs, camları kirliydi. Bu arabalardan ankarada pek göremezmissiniz 2009 model oldugu icn ama cok müthismis yol tutusu filan.
Dramatik cocukluğuna gelelim simdi de. Orta 2. sınıftan beri çalışmış, ayakkabı boyacılığı filan yapmış, yağlı güreşten para kazanmış bir süre... İşte "baba çiftçiydi.. Ben hic özel okulda okumadım"*biliyoormuuusuuun* dedi bana az da laf sokarcasına :p neyse iste 12-13 yıldır Tenis hocalığı yapıyormus daha uzun süredir de oynuyormus. 28 yasındaymıs bi de. Tenis cok güzelmis hatta bi kız arkadası tenise cok zaman ayırdıgı icin terketmis onu. Hatta dedi ki Tenis hocaları cok capkın filan olurlarmıs ama kendisi degilmis, bisey oluyosa tam olmalıymıs. Adını bilsem resmini koyardım da adını bilmiyorum:p neyse iste rap dinliodu ayrıca böle bi de 4. cadde yerine 7ye girip ondan sonra burası cok kalabalık demesinin ardından 4e girmedigi icin yanması ve bütün bunlara ragmen ben her gün buraya gelir bir tur atar bisey alınacaksa alır eve dönerim demesi aklımda kalanlardan. Dikkatinizi cekmek isterim ki kendisi 4.caddede oturuyormus. Camları açık sigara icerken yüksek sesle dinlediği rap müziğiyle kendisini 7ye yakıstırdım ama ben tam piyasalık adam. Öyle iste bi de Tarkana benziyodu ama adını unuttum. Öptümsizi.(aka xoxo)

9 yorum:

k. dedi ki...

Bu yazidan herhangi bi' mana cikartabilen arkadaslara gazoz kapagi madalya hediye ediyorum.

Ama aslinda blog boyle yazilan bi' sey, biz teknigini bilmiyoruz.

unforecastedstorm dedi ki...

adam tarkan'a benzese icim yanmicak.
sıktıı binbirşeydenbiri olarak ankara'nın en pahalı hocası da diil bu arada ondan pahalısını da bizzat tanıorum =p
ayrıca bn de adamın adını blmioruum!!=)

gimæz dedi ki...

ya adam adını sölemedi hiç bi zmn ztn de bnm çok murat diesm gldi şu an kndisine.=))
ayrıca ankaranın en pahalı hocası cidden nası bi sıkıştır.

unforecastedstorm dedi ki...

bi de ayrıca 28 yasındaymıs ama 12-13 yıldr hocalık yapıomus ha=D
eelendm.nası bi adam yaa=)

Ece dedi ki...

ya valla ben adama dedm 28i duyunca gencmissnz ya 12 yıldır mı oynuosunuz tenis die sordm o da yok hep oynuyodum 12 yıldır hocalık yapıorm dedi bilmiom vallaaaaa:p cok da mütevazı:p

Ece dedi ki...

ayrıca mrjack tenize gizem ve nazla gittiğim icin onlar bu yazından bir anlam cıkarabiliyodur eglence bile olsa o yzden madalyamı prob dersine hazırla beklerim:p

Mehmet dedi ki...

sarisin uzun sacli hoca degil mi adi da serhan miydi neydi

Ece dedi ki...

sarısını da tarkana benzetcek halim yok artık:D k.kahve saclı filan :p

unforecastedstorm dedi ki...

yillar sonra okuyorum ve okurken gulmemek icin ve cok ciddi bir ortamda oldugum icin dudaklarimi isirmak zorunda kaldim ahahahhahaha:D
huseyindi bence adamin adi:D