31.05.2008

biçok şey hakkında

  • mikrofon bağımlılığım: ewt ole bisey var ve maalesef durduramıyorum. bi kısmının bildiği gibi asıl arzum bilgisayar muhendisliği değil, konservatuara girmekti. işte bi kızı hayallerinden koparınca bole oluo! şimdi nerde mikrofon var orda ben varım. mazur görüverin artık.
  • bavul hazırlamak hakkında: çok sinir bozucu. ama tatilin süresine göre ankara'da giyemediğin herşeyi uzak diyarlarda gönül rahatlığıyla giyebileceğini düşünerek hazırlarsan kıyafetleri elemek daha kolay.
  • tatil hakkında: ankara kısıtlamasız, bilkentsiz bir hafta! cennet aslında..ama benim icin yine de çalışma dolu olacak. spor fln işte. hedeflerim var diyorum!
  • evt anlaşılcağı üzere gidiyorum. herseyden bi sure kafamı uzaklastrıp depresyondan cıkıp yaz okuluna gazlı baslicaam...herkesi de özlicem ama yorumlarımla burdayım nasılsa=p

5 yorum:

gimæz dedi ki...

"~ hakkında" ekolüne seni de kurban vermişiz nazo=)
bi de "tatile gidiormm" die baırıo yazın acımadn mı ağustosa kadar karasal iklimle yaşicak insancıklara=)

unforecastedstorm dedi ki...

hahah bn giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın dmek istedm=p
ama bnd 3 ay tatil yapamicam sorasında mikrop prob drken olucem herkes bna acısın yahu!!

Mehmet dedi ki...

tatilde seni en rüküş hallerinle fotoğraflamak üzere adamlar kiraladım.

unforecastedstorm dedi ki...

hahah anca photoshop olablr bnm rukus olduum fotolar=p
kanka harddisk icn de saol ya ynmda gtruorum onu da=)

birbilen dedi ki...

hadi ii eglenceler bakalim bir haftada ne kadar dinlendin dinlendin bu sene o sadece...