11.08.2008

.:Değişim:.

kötükadınlar da ağlar bilir misiniz? Hem de kötü olmasalar aglayacaklarından da beter. Kötükadınlık kullanıldıgı sürece oldukca iyi bir zırhtır ama eger birisi bile zırhınızı aşıp kalbinize yerleşmişse atılan herhangi bi taş sizin o uzaktan güçlü görünen camdan kalenizi yıkıverir. Camdan evlerde oturanların gercekten de başkalarının camına taş atmaması gerekir, cünkü zamanı geldiginde size taş atacak yeterince insan vardır, sanırım aldığım bazı ah'lar burda kendini gösterdi. İşte gün gelir bir kötükadın da yıkılan kalesine, yıktığı kalelere ve tenini olmasa da ruhunu acıtan bu taşlara ağlar. O zaman farkeder ki tüm müzik arşivi acıklı şarkılardan oluşmakta, izleyebilecegi tüm filmler aglatacak derecede mutlu ve ya hüzünlü, etrafında kendini avutmaya calısan herkes aslında daha da cok kanatıyor. Yattıgı karanlık odada kalem arasa bulamaz, kagıt deseniz gözyaşlarıyla ıslanmıştır, ve ışık neredeyse hiç yoktur. kötükadın sanıldıgı kadar gamsız degildir aslında, yaşayan bilir, gözlemleyen anlamaz. Gölgelerin her zamankinden daha karanlık ve ürkütücü oldugu dünyamdayken biliyorum ki bu gerçekten de böyle.

Şu anda yanımda olmasını istedigim tek kişiyse bilerek ya da bilmeyerek kalemi yeniden inşa etmeme yardım ediyor. Üstelik camdan degil cok daha güçlü bir maddeden, ve kaleden ziyade bir eve benziyor. Üstelik bu kişi beni zaman kısıtlaması olmaksızın kendi ev/kale/kalp/ruh'unda misafir ediyor. Atılan taş benim en büyük korkularımı acıkta bırakacak sekilde yıllardır korudugum kalemi yıkmıs da olsa daha gzel bir seyin baslangıcına vesile oldugu icin affetmeyi ögrenmesi gerek sanırım bu kötükadının. Bu yeni dersle beraber olgunlasmamak da degismemek de elimde değil.. Belirtmekten buruk bir mutluluk duyarak söylüyorum ki kötükadın her zaman bir parcam olacak da olsa ben artık daha fazlasıyım.

Sourcherry kötükadınece


Not: Chocolate'la konustuktan sonra yazımı tamamlamak icin döndügümde farkettim ki basucumdaki lambanın fisi takılı degilmis ve yanında kalemler de varmıs(: Ayrıca harf hataları, anlatım bozuklukları bende cok alısıldık bilindik seyler görmezden gelin:D
+ I need your lovin' like the sunshine..

3 yorum:

unforecastedstorm dedi ki...

1 gunde 2 yazı yahu coştuk!!
biliriz yawrum biliriz o camlar kırılır; ama biri sana ev yapıo demek iste ne guzel!! Nerdebzi de yanında istemiosun dmek teessufler.
sacma sapan bi comment oldu idare ediver:p

unforecastedstorm dedi ki...

nerde bzi die bsey yok o yalnızca bizi.

Ece dedi ki...

aaah askmnaz sizin yeriniz ayrı, ne demek yanımda istememek :p Begüm snnle de tanıstırıcam 25inden sonra o ayrı :p