8.08.2008

Her smallville izlediimde aklıma Mehmet'in gelisi..

Dün msnde kısa bir süre Mehmet'le konusup(yani ben msj yazıp o nickini deistirerek anlaşıp) sonra Smallville izleyince tekrardan Mehmet'i nasıl da Tom Welling'e benzettiğim geldi aklıma.. Dizi zaten mütemadiyen saçmaladığı icin ben de sürekli Mehmetle aralarındaki benzerlikleri bulmaya calıstım, bana kalırsa ikisi de müthis sevimli ve dudak-diş(gülümseme)leri benzio, ama ayrıca facebooktan arakladıgım fotograflarla daaaa bence benzedikleri bikac fotoyu birlestrp kendimce cok eglendim :D Burunları pek benzemiyo gerci ve mehmet renkli gözlü degil ve mehmet hala o tshirtün icini dolduramıyo ama olsun dmi:p



Eheh Mehmet burda pek bi içmeden sarhoş gibi ama.. :D






Burda da saclarının da benzeyebildigini göstermek istediydim sanırım:p


Kaşlar ve burunlar farklı tabi.. ama eheh ben neden cok benzetiyorum bunları yaaa


bunu sırf eglenmek icin koydum, evet. :p

6 yorum:

unforecastedstorm dedi ki...

ahahhahaahhaah bayıldm!!
burunları da benzio ama adamın kasları cok cirkin.
ayrıca mehmet'in neden smallville, ghost whisperer, battlestar galactica vs. gbi kalitesiz diziler izlemekte ısrar ettigini anlamıorum.

Ece dedi ki...

mehmet onları izlio mu ne biliim :D böle mehmetin burnu daha yuvarlak gibi bence :p ama eet tomun kaslarında pek is yok bayan kaşinsanı:p

Saygin dedi ki...

müthiş bir çalışma olmuş! :)

bu arada smallville başta çok güzeldi, sonradan sapıtmış olabilir ama bok atmayın lütfen.

Hele Kristin Kreuk (nam-i diğer Lana) nın benim için yeri apayrıdır :)

Ece dedi ki...

yok ama cidden ilk sezondan sonra sapıttı bi izlesen hicbisey anlamicaksın diziden :D

Mehmet dedi ki...

aklima bolumu birakmakla ilgili dusunceler sokmayin lutfen.

Elif M. dedi ki...

ahaahhahha son iki fotoya bayıldım ya süper olmuş tebrikler =))