27.08.2008

istanbul vol.2

aslnda ben bununla beraber bitirmek istiodum kill bill gbi; ama snrm matrix ya da her tutmus film gbi bi trio olarak biticek bu istanbul yazıları.

gimez çarşamba, mehmetin her an vazgecme sevdası oldugundan yigitle beraber o cuma, ben de ehliyet sınavına girdiğim için ankara'ya gittim cuma akşamı, çılgınca cumartesi mertle beraber geldim istanbula.

eh sevgili arkadaslarım geldiler: gimez, mehmet, yiğit, mert. bonus olarak kubilay da ordaydı onu da aramıza aldk =p. cok da eglendik, gerci o nem neydi oyle haftasonu alanya'dan fln farkı yoktu! pztsi salı iyiydi ama en guzel yerleri gec kesvettik.

  • gimezle çarşamba taksime gittik, güsellldiii=) cuma sabah da ben izin alınca bi kahvaltıya gittik o sabah caddede.
  • haftasnu hayatımız sahilde gecti snrm, bagdat caddesi ve civarı vs. king oynamak istiorum yne=) bi de bilkente hep beraber açacağımız dondurmacıyı keşvettik...aman tanrım o nası bi dondurmaydı öyleee!!
  • pazartesi ben stajdan cıkınca taksime yol aldık. nevizade yerine küçük beyoğlu'yu tercih ettik bu sefer, ve ne kadar müthiş bi seçim yaptığımızı farkettik. mehmet'in treni olmasa uzun uzun oturulcak, müzikleri süper ve en müthişiii sandalyelerin üzerinde arctic monkeys yazan bir yer bulmuştuk=p
  • o gun yarın napsak diye konuşurken aklıma geldi: niye bizim misafirhanenin altındaki yerde bi rakı-balık yapmıyorus? ucuz & bogaza sıfır. daha ne olsun? sonucta dun akşam-salı da ordaydık, mehmet ve kubilay'ı ugurlamıştık ama emre ve arkadasları gldi bu sfer de. dun de yigit ve mert'i ugurladık, gimezle kaldık birbirimizee=)

ha bu arada gimezin yaptığı ayıbı hemen anlatmalıyım. ben bu insanın evinde kaldım sabahın korunde stajıma yetismem gerekirken bile. dun:

ben: geldin bu kadar kal bugun

gimez:yaaa yarın işim vaaar

ben:ne işin var ya yakın zaten.

gimez:sörfe gitcem sabahtan

ben:sabah dediin 1 di mi?

gimez'de ses yok.

yaptığı bu ayıbı dunyayla paylaşmak görevimdi ve bu görevi tamamladım.

son olarak gelen herkese teşekkür ederim teker tekeer..beni çoook mutlu ettiler=)

8 yorum:

Ece dedi ki...

ya ben istanbula yerlesmek istiyorum mümknse... ayrıca cok özledm hepinizi =(

Mehmet dedi ki...

anlamadım gizemle olan olayı

unforecastedstorm dedi ki...

neresni anlamdn yaa yorum yaziim die mi yazdn yoksa=D

Ece dedi ki...

hakkaten pek anlasılır yazmamıssn askmnaz:d

gimæz dedi ki...

İste ortada anlasılck bi ayıp fln yok ztn o yzden..:D

Mehmet dedi ki...

1de kalkmışsa noluyo yani, ben duşuna işedim gizem bana bişi demedi
bu kadar mı dostlugun naz bu kadar mı

Ece dedi ki...

Mehmet bu itirafı neden yaptn smdi:D

peanutnbutterjelly dedi ki...

ya pardn bölücem ama eceye bişi sölemem lazım :D feyzbuha sapıksız bir başlangıç yapmanın şerefine sizleri friend olarak görmek istedk ece hnm ama yoksunuz ortalarda efendm :D