15.08.2008

Kızlar arası olası muhabbetler

Dün aksam annemlerin arkadasları ve onların kızlari ile yazlık evimizin karsısındaki restaurantta yemekteydik. Yemekte uzun zamandan beri görmeye alısmadıgım bir düzen olarak çocuklar(!) ve yetişkinler masası oluşturulmuştu, yani ablam, ben, kardesim ve diğer güzel hanım kızımız aynı masa ve aynı sohbeti paylasıyorduk. Öncelikle stajlar, bölümler ve gelecek planlarından bahsedildi, Efe'nin hatrı için kelime türetmece oynadık(hani su kale-armut-tren-nasır-reçine-emek-.. diye uzayıp giden oyun), daha sonra mezelere yumulduk ama yemekler gelip de bizim yemeklerimizi bitirmemizle annemlerin bitirmesi arasında yaklaşık 2 saatlik bir fark olunca konuşmalarımız sacma sapan seyler üzerine yogunlastı. Burdaki en önemli faktör yemeklerimiz bittikten sonra garsonun, hemen dibimizde duran televizyonda PowerTürk'ü acmıs olmasıdır kanımca. Açtıgı anda hepimiz televizyona kitlendik ve sonra kısa bir -TV de insanı kitliyo yaa- muhabbeti döndü sonra yeni klip çıktıkca yorumlarımızla Efe'yi baydık kendimizi eğlendirdik. Simdi size bu muhabbetlerden bir kısmını örneklemek istiyorum:

-Emre Altuğ Sıcak isimli şarkısının klibinde gercekten de nasıl bir 'kadına aç' bakışı yakalamıştır, gerçekten öyle midir yoksa rolünü mü müthis oynamıstır? Gercekten ah su ablayı bi yesem bakısları vardı klip boyunca suratında, dilini de ısırıyodu bi yerde :D Ayrıca simdiki eşi Çağla Şıkel icin zamanında "Ben Çağla'yı bir gecelik ilişki olarak görmüştüm" diyecek kadar da öküz bir insandır kendisi

-Zeynep Casalini neden tüm kliplerinde aynı tip ceketler giymekte aynı tarzda klip cekmektedir?

- Grup Seksendört Sex&Dirt diye de okunabilecek grup isimleriyle sarkılarının tüm samimiyetini cöpe atmıs mıdır atmamıs mıdır. Bu ismin öğrenilmesi bir soğuma nedeni midir.

- Ferhat Göçer'in ahım şahım şarkıları veya sesi olmamasına ragmen sesini annemizden çok duyuyor olmamız büyük bir hata değil midir

-Hadi Belime Dolan çok aptal ve korkunç bir şarkıdır, üstelik o şarkıyı Sezen Aksu yazmıstır. Gerci Sezen Aksu Oynama şıkıdım şıkıdım, Çakkıdı, da onun tarafından yazılmıştır demek ki kadına arada bir esiyo bööle. (Aynı zamanda mesajlasılmakta olan Ahenk'ten gelen yorum: ay cok aptal bi sarkı o, orgy sarkısı resmen. Bu mesaj dolayısıyla Type 0 Negative ve My Gf's Gf sarkısına selam ederim)

-Arada bi yerde Univ.lerin bahar senliklerini konustuk (Aaah Mehmet ah.. ablam senin ve içkinin oldugu ortamlarda bulunmamı istemiyomus xD)

- 2 saat içerisinde içinde Emre Aydın'ın bulunduğu 8 klip çıkması mümkün değil diyosanız, hayır mümkün ve baydık kendisinden.

- Mustafa Sandal'ın yenilerden bir sarkısı calarken aklıma İndir(askımnaz'la crazydance sarkımız olrk ilan ettm onu) geldi ilerleyen dakikalarda random bi sekilde eski sarkıları calarlarken de sans eseri indir çıktı, sağolsunlar, benim de kalbim temizmis, süperim, en birinci benim :D Annemin yorumu: Mustafa Sandal da baba olmus ayrıca Mirsad'ın kız kardesi Emina'dan :p

- Tarkan'ı küçükken çok severdik. Adam hala yakışıklı sesi hala güzel. Peki nedir bizi ondan bu derece soğutan? Sanırım kendisindeki sadece küçük dagları degil büyükleri de ben yarattım edası, yeni tarzı ve bu en megastar benim tartışmalarıydı bizi soğutan.

- Oya ve Bora'ya ne oldu, ne korkunçtu yahu o kadının sesi.. Hele o kıyafetler.. aman aman:D

- Teoman ve Şebnem Ferah bi grup kurup müthis düet şarkıları söylemeliler. Amaaa bu şarkılar En güzel hikayem gibi alabildiğine uzun şarkılar olmamalı. İki yabancı süperdir.

- Eskiden kadınların üstlerinden biseyler yeme kliplerde inanılmaz modaydı. Metin Arolat'ın bi bayanın üstündeki yoğurdu yemesi, Serdar Ortaç'ın (emin deilm ama) yediği zeytinler vsvs.

- Bu muhabbetler tüm kızlar arasında istisnasız yapılabilir, hatta erkekler de yaparlar ama bundan bahsetmek istemezler, ben bahsettim eğlendim :D

- Aaaayrıca Gecenin 2sinde Çikolata Bey tarafından bana sorulan benzer bi sahne hangi filmde var bilio musuuun? sorusuna da doğru cevap olan Top Gun'ı vermisimdir*ki orda kadının göbeginde yumurta kızartıyodu adam :D* beni denemeyiniz Çikolata Bey, bugüne bugün Vişne Hanım olarak size yaraşır olmak icin biz de en birinciyiz herhalde:p-


-Çok sıkıldım, yarın sabah(a.k.a. Cumartesi 7.15) uçakla Trabzon, ordan 1 gece 2 gün Erzurum sonra da Ayder yaylası yapıciiz, medeniyetten iyice kopucam hadi üstüne telefon bi çekicek bi çekmycek ve beni katil edecek. Evet.

-Öptümsizi.

3 yorum:

Mehmet dedi ki...

pelin de cok sakaciymis canim napicam senin gobegne kavun dogriyip rakinin yaninda mi yiycem neymis endisesi yani ::SS

Ece dedi ki...

ben de zaten "zararı kendine" dedim ona :D

Unknown dedi ki...

yok canım en fazla zararı mssf ye oluyor genelde:D