18.08.2008

istanbul vol.1

istanbulda gecen iki haftada gozlenilenlerle olusturulmus bi yazı bu.

  • istanbul da fena değilmiş. ama ankara başkaa...(i.melih'e selam ederim-ankara bir başka güzel şimdi)
  • istanbul'da kıyafet olayı ii ya. ankara'da mahallenin tipine bakarak azıcık şık giyinemeyeceğiniz yerlerde gayet guzel kızlar falan geziyo. laf falan var tabi de bi hayvanlık yok.
  • istanbul aşıkların şehri. evet hayatmda dert etmediim kadar dert ettim bi sevgilim yok diye.burda oyle bi hava var.her köşede birileri, öyle olmasa bile alışveriş merkezinde gezerken attım biri şap diye öpüyo öbürünü. "bu ne lan!aile var!" fln diye bagırcaktm, ikiyuzluluk yaratır diye şeetmedim. ha bunlar olmasa da bir manzara var ki direk alnıma loser'ın l'sini yapıştırasım geliyo. yok yok memnunum bekarlık sultanlıktır diye ankara mantığına dönüyorum sonra.
  • istanbul'da insanlar her turlu oldugundan mıdır nedr herkes bi memnuniyetsiz bi aksi. bna bole yapıyolar sonra ben de ters cevap verirsem nolcak, hoş olmicak.
  • stajda da cok genc insanlar oldugu icin guzel. ama supervisorum kıl olmasa daha memnun olcktm.
  • devletin kredisini alışverişe harcıyorum. devlet duy sesimi al elimden bu krediyi! sonra diyorum bu kadar gelmişim o kadar da birikmiş param var.burda harcamicam da nerde harcicam! sonra da vicdan azabı tabi.
  • insanları özledim! tatili de özledim ama. kısa da olsa görüşces snrm özlenilen insanlarla.
  • görüşemediklerimi de öptüm.=p

9 yorum:

Mehmet dedi ki...

Ben senin çenene yapıştırıcam L'yi, tugce ablanla cıktıgınız gece de mi kimseyle tanışmadın

unforecastedstorm dedi ki...

nası ya biz gidip biz suyuz buyuz mu dicez? ya organ mafyası cıkarsa?

Mehmet dedi ki...

romantik bi film izlerken aklına geliyo mu "ya cocuk organ mafyasıysa" diye?

unforecastedstorm dedi ki...

ee film baska o baska.nese istanbula gelince sn bu genis brileriyle tanısma yeteneklerini sergilersn=)

gimæz dedi ki...

peeeeh ankara da kimmiş.

birbilen dedi ki...

Ankara benim dersem buradan ne anlaşılabilir acep ???

Onur Yürüten dedi ki...

izmir dururken istanbulun adı anılmaz ;)

unforecastedstorm dedi ki...

ankara forever!!
istanbul ya da izmir fiziki olarak guzel olsa da ankara'yı nasıl gecsin ki!bnm icin yni en azndan=)
onlar bnm icin dısı guzel içi bos birinden farksız=)

Ece dedi ki...

siz izmirde olsanız izmir tadından yenmeeez:p
gerci karadenizden sevgiler:d