29.09.2008

staj raporu sıkıntısı!

staj raporu yazmaktan kaçmaya çalışıyorum.

** direksiyon sınavından geçtim! her gördüğümü okulda durdurup sölüodum ama blmeyen varsa bi daa açığa vuriim dedim=)

** direksiyon sınavını bekleşme yeri tam bi sosyal kaynaşma ortamıydı. sanıyorum ki bu, yağmur, rüzgar, hiçbişey hissedememe karışımını hafifletmek için doğal olarak ortaya çıkan bir neden. tabi bi de o insanların numarasını ya da en azından adını almak akıllıca olurdu; sınav heyecanına bağlıyoruz =p

** hüzünlü şarkılardan uzaklaşma zamanım gelmiş,yeni bi gameover'a doğru gidiyordum dün akşam. bu dmektir ki arkadaşlar, ilan ediyorum, kış/sonbahar gelmiş.

** dark knight. üçüncü kez.

** bu can sıkıntısı boyle gitmez yaa! neyse dersler uzerimize abanmadan önce bi eğlence yaparız ramazan da bittiğine göre. evet oyle deli gibi oruç falan tutmadım ama sonuçta ramazanda eğlence olmuyor. mesela ben içki içmiyorum 11 ayın sultanında- 11 ayın sultanı da cdden ufo bi tanımlamaymış- mehmet ve gizemin bi sorunu yoktu sanırsam, yiğit de benden galiba emin değilim. neyse sonuç olarak bişeyler yapalım diyorduk ramazanda, geceye sarkma ihtimali yok, en fazla bi iftar yapıp evlerimize dağılıyorduk. ya da lise-ortaokul çocukları modunda sabahtan buluşup kafelerde nargile-oyun. bu bir ay fazla uzun geçti dolayısıyla. fasıllı minnaslı randomlu geceler bekle biz geliyoruzz =pp (bu sene bir de park caddesi ekleyelim=)oylamaya sunuyorum!)

** insan bir işten kaçmak için neler yapabiliyor gençler, şurda bi hulahop olsa onu bile çevirebilirim. 10 sayfa yeterli di mi?

** en yakın arkadaşına bile söyleyemeyeceğin şeyler çıkınca çıldırmıyor mu insan? ne yapacağını bilemiyor.

** disko kralı geliyooo--11 ekim.

** bi istanbul turu daha lazım dersler delirmeden bi haftasonuluk fln=)

** bayram bayraaam!! bu deli sıkıntı yazısını burda bırakıp hepinize iyi bayramlar bol harçlıklar diliyoruum!!=)

4 yorum:

Mehmet dedi ki...

öff evet ya sıktınız canımı ramazanda, eğer iki bayram arası içilmez de diyosanız bi ay daha erteleyelim

unforecastedstorm dedi ki...

yok yok ole bisey kim demis!
baslioruz cmtsi.senin canını sıktık dmek ha! bna gıcık oluosn ztn.
bze de zordu bu bi ay naber!

Ece dedi ki...

en yakın arkadasına bile söyleyemeyecegn seyleri, tamamen yabancı birine anlatırsın. onunla bidaha karsılasmayacagını umarak..p

unforecastedstorm dedi ki...

puhaha bu da iimiş=)