21.09.2008

Helloooooo

Meraba. Uzun zamandır yazmıyorum. Simdi de sırf yazmıs olayım diye yani:p yanlış anlamayın q: Neyse "Mavili" yazınca özendim bnde insanlar hakknda bikac bi fikir belirtmek istiyorum:p

Mavili: Hayırlı olsun yavrim direksiyon sınavım, araba al da eve bırak bizi-nihahaha-ayrıca "havada böcek ucuyodu.."
Gimez: Yere bakan yürek yakan ve bizi introduction to radiohead101 dersine alan aslnda hc de değismemis olan genc.
Hırvatski: Bilimum evde puding yapıcam, havuza gidicem yorgun olurum bahaneleriyle yiğitin "saçımı kestiricem" ekiş cümlesini sollama yolunda hırsla ilerliosun mu ne:p Ayrıca arkadaşlarına sakız vermemsi de.. yorumsuz..
Kubiciiik: Ya inanılmaz ama inanılmaz özlemism bu kadar olur.
Yiğit: Her zamanki gbi nazik sirin filan, neoldu o bna inatla sölemediin sey ya unutmadm ben onu!
Keskedogmasaydıncocuk: Hala doğmayabilirmis, hala awkward.
Kdc eküri1: Of olmamıs yani. Tarz ı-ıh.
Kdc eküri2: Ufo mu cins mi, nedir sizce?
Haltay: Şirin bi adam:p "mavili"yle yan yana oturdugum icn dikkatini ondan alıp bana veremez ve kuruyla beraber yaş da yanmaz die umuyorum :p
Saygın: Özledim dicem ama o işte ordaki lunapark görevlilerine agznn suyu akarak bakmaktan bizi özleyemiodur o yzden sımarmasn
Noktasız: Bi kere gördm onda da ya beni görmedi ya yanyana gelemediimizden sleamlasamadık bile iste öle, kötü oldu
Birbilen: nerdesin yaaa? nasıl görmem seni?!
Aylin&Kübra: Saclar gzl olmus..
CS201 Section 1:'in çoğunluğu neden bizim dönemden?
Bevk, Zeki fln hicbiri yok cok üzücü ama Tayfun hala burda kapı gbi :p
Prob is dead boring, and Gmz's lap is soo sleepable..
Psyc100 hakkaten hayatımın hatası, essayi bosver yağmurdan kaçarken dolu! nedir o ya..
Bazı insanlara Arapcada(lol) basarılar artık.. Ayrıca bitanesi sürekli kızlarn onn icn yanıp bittigini sölemese olur:p anladık biz..
EMB: gördügm kdryla insanlara moral depolamıs^^
Ya bissürü insan var bahsedilcek ama smdi onlar univ.den olmadıgı icn yazmadm belki baska bi güün

6 yorum:

gimæz dedi ki...

puahahahahah "havada böcek uçuyodu" naz bitanesin ya:D:D

Saygin dedi ki...

1. olarak agzimin suyu akmiyo cok alistim burdakilere. Hatta Turkiye'de olsam kralice mertebesine cikaracagim insanlar burada normal gelmeye basladi :)
2. olarak askolsun ben sizi cok ozledim ya neden soylemiosunuz :)
3. olarak da Aylin sacina napti ki? O da kizil demeyin dusup bayilirim burda.
4. Bu yaziyi okuyan insanlara sesleniyorum, Tayfun Abi'ye bi sorar misiniz benden bir hatira ulasmis mi kendisine? Gonderebilmek icin cok emek harcadim da :D (ciddiyim)

Mehmet dedi ki...

sakız da yok puding de yok size, böcek yakalayın onu yiyin.

Ece dedi ki...

Ahahah görürsem sorarım Tayfun abiye de asıl sen böcek ye mehmet ya! Bencil nolcak =( :p Aylin de saçına ilk olrk naaptı blmiorm ama sarılar fln var altlarda ki açmıs güzel olmus renklenms:p kim kızıl ayrıca ya yok bu sene kızıl felam:p

birbilen dedi ki...

beni görmemen gayet normal çünki sadece bakıyorsun... Kavram karmaşası çıkarayım:P.

Bende cs 201 alamama rağmen section 3 teyim ama heheh orada aynı değilmişiz.

Zaten ilk hafta denk gelmediysek bu dönem rahatız demektiz:D

Ayrıca arapçada deli bir sinerji yakaladığımız düşünüyorum. Bana Oha dedirtecek kadar çok csçi var bence bu ders bizim bölüm tarafında verilmeli 22 de 14 abi müthiş rakam zuahaha...

Ece dedi ki...

oha hakkaten kapamıssınız o dersi de.. :D bi de dip not düsmek istedim saygın ya okur ya okumaz ama bence "ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkca" sözünü bi düstur bellesin zira türkiyeye tıpış tıpış geri döncek gene :P