30.09.2008

yigit sıkıldı yazısı.

eveet yigit sıkılmış bu sefer de. ben de ısrarla staj raporundan kaçıyorum.

yigit'i tanıyan bilir, ki tanımayanın bu blogu okuduunu sanmıorum, kendisi bütün bölüm tarafından çok sevilen bir insandır. bunu nası başarıyor bilmiyorum, aslında biliyorum ya da herkes biliyor. yigit cok iyi niyetli ve sevecen bi insan olması sebebiyle bu kadar sevilir=) hatta o kadar sevilir ki kıskananlar bile çıkmıştır onu zamanında- sen kendini biliyorsun dostum.

cok da guvenilir bir kişiliktir kendisi, bir sırrınızı söylediniz mi, hem onu özenle saklamasını bilir, hem de size yorum yapmasını. Moraliniz bozuk olduğunda hem ilk koşan olmasını bilir, hem de sizi kollamasını.

ama bu mukemmeliyette bi sorunun var yigit- renk vermemekte fazla ustasın=) sahsen bana değer verdiğini anladığım güne kadar kendisini benden nefret ediyor sanıyodum=)asla kaybetmek istemeyeceğiniz arkadaşlardan yiğit, arkadaşlığa sevgiye neden bu kadar ihtiyacınız olduğunu hatırlatan insan yiğit, öyle bi insan işte..

pek eğlencelik olmadı bu yiğido, idare ediver.

6 yorum:

Ece dedi ki...

cok sirin bi yazı^^
ayrıca bi de ekin okuyo bunu ve yiğit erkek arkadasm muhabbetnden sonra lol :p

unforecastedstorm dedi ki...

demek ki yiğiti tanımayan ama blogu okuyanlar da var=) bundan sora bnu dikkate alalım=p

Saygin dedi ki...

yiit'i anlatmaya bloglar yetmez ki bea!
Ama en önemli kelimeyle tanımlamayı unutmuşsun. "Ajan"
:)

olm çok özledim lan seni, valla atlayıp gelicem ilk dönem sonu böle giderse :)

birbilen dedi ki...

hmmm bu yiğit bizim yiğit olsa gerek. Her keşler seviyorsa o da güzel bir şey ama bunu benim hakkımda deseler inanmazdım ben. Zira Will de bizim bölümden sayılır.

-Abdurramin is here.

ehuehe

Ece dedi ki...

ahah Will sanırm yılın sonunda ismini dogru söyleyeblmdisti demi:D

birbilen dedi ki...

Nerdeee o benim adımı bir hw session da 10 kere farklı söyledi sonunda you demeye başladı:D