19.05.2008

Always klibi hakkında

Bildiginiz gibi Bon Jovi'nin muhtemelen en ünlü sarkılarından olan Always'in bir de Mtv'de zamanında en çok gösterilenlerde olması gerektigini düsündügüm klibi vardır ki asagıdaki adresten izlenebilir(pek tabii youtube yasagı kendini asmıyorsa):

http://www.youtube.com/watch?v=n8riz9KRnJE

Naz ve Mehmet isimli pek sevdigimiz arkadaslarımız bu klipte oynayan biri sarısın digeri esmer iki ayandan esmer olanın sarısının annesi oldugu iddiasıyla bir gün cıkageldiklerinde, öncelikle kendilerine olan güvenimden afallamıs ve baska bir klip olabilecegini dsünmüs idim ama onun yerine onların kanaatlerine olan güvenim sarsıldı :p

Gizem isimli canım arkadasımsa olsa olsa sarısının büyük olabilecegini öne sürdü, ki ben hala benzer yasta olduklarını, olsa olsa esmerin abla olacagını iddia ediyorum.

Herneyse,klipteki esmer bagyan Carla Gugino ve:
http://www.imdb.com/name/nm0001303/
adresinden görebileceginiz üzre 71 dogumlu ve bu klip 94'e ait. 23 yasındayken cekmis oldugu klipte, kime, neye anne olabilecegini bilmiyorum dogrusu.

Diger hatuncuk ise Keri Russell ve:
http://www.imdb.com/name/nm0005392/
adresinden görülecegi üzre 76 dogumlu ve 94te 18 yasında, ancak kardes olur ki klibin gidisatına da uyabilir abla-kardes olmaları nebileyim.

Gene ben kazandım, en birinci ben oldum, yihhu!:p

5 yorum:

unforecastedstorm dedi ki...

valla ister 23 olsn ister 43...
bi anne havası var!!!
bn anlamam onlar anne kızı oynamıs.
o savunduun gzem hanım da sarısının buyuk oldugunu soluordu gozune gozluk eline sozluk almasını rica ediorum.

Ece dedi ki...

yaaa annenin sevglsyle yatar mısın be kadın aaaaa!

Mehmet dedi ki...

şu ilk yorumu yazan benim kanka galiba

Ece dedi ki...

eet snn kanka :D

Ece dedi ki...

ayrıca ne demek aynı sefkati göstermez, bnm ablam da beni aynı sekilde öpüyo yani, daha da sefkatli bi bicimde, amantanrım ablam acaba annem mi! aramızda da 5 yas var ya hani...