27.05.2008

Eğlencelik

merhabalaar.sadece Mine'yle konuşmamızdan bi tane copy paste yapmak istiyorum, yaklaşık 15 dakkadır güldürüyo bu beni. zaten açıklicak bişe de yok okuyun eğlenin siz de=D.


59gün kala yarn okul bitio--herkese:: bi dakka gelioorm:
yaaaa gizeeeeeeem


59gün kala yarn okul bitio--herkese:: bi dakka gelioorm:
turaçların italyanca sınıfnda kerem die bi çocuk varmışkopp


59gün kala yarn okul bitio--herkese:: bi dakka gelioorm:
hoca sürekli "si, kerem" diiip duruooomuşş


Not: Ortaokul yılları boyunca "fenasi kerem" esprilerine maruz kalmış ve üniversiteye gelip italyanca öğrenmek istemek gibi masum bi nedenle bu işkenceyi bir kez daha yaşamak zorunda bırakılmış bu insana acıyorum ve ailelerden daha bilinçli isimler seçmelerini talep ediyorum=D.

Not2: Mehmet düşünsene Kin italyanca öğrenmek isterse "si, Kin" olcak.

6 yorum:

unforecastedstorm dedi ki...

merhabalaar olmamıs ama.
merhabaaaa olcaktı(burcak style)
ahha koptm=)

Mehmet dedi ki...

si sinyor özeren falan desin onu da ben mi düşüncem. toplum böyle isme sahip insanlara karşı daha duyarlı olmalı. Gaylord Focker diye bi isim varken zaten sıra Kin'e gelmez diyorum bitiriyorum.

Ece dedi ki...

gökyüzü de k'yi al baska biseyle degistir olucak mehmet bu arada:p

birbilen dedi ki...

allah vermeye de kin yada kerem denen elemaninin soyadi "direk" olmasin o zaman hem ad hem soyad yazik valla

Onur Yürüten dedi ki...

abicim koptum yaa =D yorumlar da müthiş... yalnız Mehmet'in bu "Kin" merakına hala bir anlam verebilmiş değilim =D

Mehmet dedi ki...

Yaa isim işte amma taktınız yani. Mücahit koymak nedir çocuk cihat mı yapıcak, Naz ne Gizem ne Onur ne, isim bunlar yani kurcalamamak lazım.