18.05.2008

Awake/Anestezi

Dün izledigim ve hayatımı karartan bir filmden bahsetmek istiyorum, adı Anestezi olarak Türkçe'ye çevrilmis olan film, anestezi sırasında cok ama cok nadir meydana gelen bilinç kapanmaması ama paralize olma durumunu kullanmıs.

---Yazının geri kalanı spoiler içerebilir o yüzden sorumluluk almıyorum---

Filmde Hayden Christiensen'in canlandırdıgı zengin, tatlı, nazik, sirin, hos, müthis bir karakter Jessica Alba'nın canlandırdıgı Samantha(Sam) isimli melek yüzlü seytana gönlünü kaptırmıs ama bu hatunun tüm amacı zengin gencle evlendikten sonra doktor arkadaslarının yapacagı kalp nakli ameliyatında zengin ve yakışıklı gencimizin ölmesini sağlayıp 100milyon doların üstüne 4 kisi konmak. Bir noktada amacına ulastıgını düsünsek de(filmin basında umutsuzluga kapıldım Hayden'imi öyle görünce) gencimizin süper annesi kendi tanıdıgı kalp cerrahını çağırıp herseyi anlatıp kendisi de cocuga nakil yapılacak kalp bulunsun diye intihar ediyor. Ne varsa annelerde var zaten. Filmin sonunda da işte bu pis doktorlar ve kötükadınsam tutuklanıyor. Ki ben sahsen bu kadını ancak salakkötükadın kategorisine sokuyorum, cünküüü:

Elimizde bir genc var bu genc:
Zengin
Yakısıklı
Sirin
Tas gibi masallah
Zengin
Sana tapıyor
Coook tatlı
Zengin
Zeki
Seni seviyor
Zengin demis miydim?

ben zaten genc, zengin, yakısıklı 3lemesini bir arada bulsam asık olurum yani bir de böylesini bulup da hala cocugu öldürücem diye inat etmenin alemi yok. Sat doktor arkadaslarını 100milyondoları 4e bölmek yerine ye kocanla beraber, müthis sirin bi çocuk nasılsa.

Ayrıca filmdeki doktorları gören insan cok gerekli olsa da ameliyat olmak istemez, insanı hastaneden sogutur. Tüm ameliyat ekibi zaten kendilerine karsı acılmıs davalardan dolayı kötü durumda oldukları icin bi de iyice risk alalım diye düsünüp bu kadar etik dısı birsey yapıyorlar.
Yok artık yani, insanların doktorlara güvenini sarsacak bir film resmen bu.

Ayrıca Hayden öldürülmez, Hayden iidir, o sevilir öpülür, yenmez de yanında yatılır filan:p

----------------------------------------------------------------------------
Gene söylüyorum, ne varsa annelerde.. Anneler küçük şırfıntılardan daha güvenilirdir q:

3 yorum:

birbilen dedi ki...

Aslinda spoiler veriyorum diye bu kadar uzulme( gerci sorumluluk almamissin ama) hollywood denince az cok film anlasiliyor artik. iyiler kazanir kotuler yamulur. kazanmalarina sua kadarcik kalir ama kaybederler. bir de neye hep kadinlar boyle zehirli sarmasik rollerinde oynuyorlar acep :p herhalde tesaduf degildir bu...

ece bir zahmet su yorumlarda cikan kelime zimbirtisini ati ver be

Mehmet dedi ki...

amaan ne zengin düşkünüymüşsün be kız. monopoly oynarken de aşık oluyo musun insanlara :D

Ece dedi ki...

ahahahah hayır canım aşık olmuyorum hayali paralara, ayrıca benim zengin birine aşık olmam icin onu hos bulmam da gerek, ki böyle olunca parası olmadan da severim onu :D