24.05.2008

Eurovisiondan aklımda kalanlar..

Öncelikle söylemek isterim ki yarı final olayı çok güzel olmus, pek güzel olmus, bu sayede neredeyse hiç kötü sarkı yok idi(: Aklımda kalan birkaç sarkıdan bahsetmek istiyorum.

İspanya: inanılmaz orjinal bir oyuncak gitarları vardı ki ben salondan kaçmaya çalışsam da ablam aksine ikna etti, gerçekten özen gösterilmemiş ve de başka bir şarkıyı inanılmaz hatırlatan bir müzik. Ama sahne şovu neydi öyle o kızlar ya.. Yere düşen hatunu bi an cidden düşmüş sanmıstım ama kalkmayınca espri ögesi oldugunu anladım.. neyse heyecanla sonucları beklemeye devam edeyim ben.

Azerbaycan: Korkunçtu. Şeytan olan adama kadın diye hitap etmemle başlayan, daha sonraysa en azından dgdugunda erkekmis yorumuna sebep olan o makyaj ve saç korkunctu. Elemanların sesleri ve sahne şovu da hiç güzel degildi.

Letonya: Ben şahsen eglendim izlerken Letonyayı, evet biraz okul şarkısı, okul gösterisi gibi ve Eurovision'u kazanmak için pek uygun değil ama eğlenceliydi yaaa..

Romanya: Çok da aklımda kalmadı ama fena değildi düetleri, de pek Eurovision kazanmalık değil. Gerçi Italyanca söylemeleri ilgincti ama anneannemin dedigine göre, roman diye adlandırılan diller, italyanca romanca fransızca ve rumence imiş..

UK: Ne kadar çirkin bi zenci bu adam yahu, ayrıca şarkının da pek bir numarası yoktu, kazanmasınlar yaa..

Arnavutluk: Begendim ben, hoş bi şarkıydı..

Almanya: Çok bi numarası yok gene işte, pek de dinlemedim, o sırada Menekşe ve Halil'e dönmekteydik.. Ama oylara bakılarak çok ezik herhalde.

Ermenistan: qele qele güzel bir şarkı, zaten kesinlikle Türkiye'den her zamanki gibi 12 oy alacaklar, ama şarkı da güzel işte. Söyleyen bağyan da fena değil.

Bosna Hersek: Deli deli bakan bi adam söylüyo, fena degil, galiba.

İsrail: Bunu da begendim ama kazanır mı kazanmaz tabii.

Finland: 5. dinleyismde fena gelmemiş olsa da, Lordi'den sonra çıkan metal furyasının başka bir ürünü, ayrıca güzel bir sahne şovları dahi yok. Vokalist Ville Valo'nun yandan yemişine benziyo ayrıca, Almanya'nın ne zaman Rammsteinle katılacagını merak etmiyor da degilim hani.

Hırvatistan: Güzeldi, 75 cent isminden sonra ablam her ne kadar rapçi olduklarını düsünmeye baslamıssa da sokak sarkıcısı olduklarındanmış bu isim. Biraz Romanya özentisi gibi gelse de hoş bir gösteriydi, söyleyen adam da yaşını başını almış ve sokak çalgıcısı da olsa hem sesi güzeldi hem detone olmadı vsvs. Romanca/Romance

Poland: 2 şarkı sonra unuttuğum, slow bir şarkı söylediler. Aşırı sönük kaldıgını düşünüyorum ama ablanın dekolte de dekolteydi yani. Ablamın tahminine göre sonuncu olacaktı, bakalım..

İzlanda: Gay gibi gözüken bir solistleri var ki anneannem buna "eh şarkının ismi de buna uyuyo yani" diyerek bizi eğlendirdi sağolsun.

Türkiye: Haruna zoom yapmışlar nedense bu sefer ama yarı finalde herkesi çekmişlerdi, çok daha güzeldi o sahne şovları. Veiko'cuum da beğenmis bizim sarkımızı ve suanda ingiltereden aldıgımız 8 puanla soke olmus durumdayım..

Portekiz: "Naapmışlar ya?" dedi ablam ama sesi kuvvetli insanlar şişman olurmuş yani olamaz mı?

İsveç: İsveç'in Ajda pekkanı sanırım bu hatun, her ne kadar Ajda'dan genç olsa da. Gözleri çok korkunçtu, bence beni sonsuca kadar avlayacaklar kabuslarımda.

Danimarka: Rafet el roman giyimli bir genç şarkı söyledi ki ben çok tutmadım, ekşi yazarları begenmişler dedi ablam oysa ki.

Gürcistan: Ne zaman soyundular o adamlar anlamadım ya, bi an çarşaf çektiler ve.. Neyse şarkıları güzeldi, söyleyen bayanı da takdir ediyorum.

Ukrayna: En güzel şovlardan biriydi bence, kadın hem o kdr tepinip hem de şarkıyı söyleyebildi helal valla.

Fransa: Bu yazıyı okumasa da Timur sana çok benziyodu bu adam ya! Çok da cins idi, ama dinlenmeyecek bir sarkı değildi sanırım.

Yunanistan: Secret combination, yazın estirecek ama o kız ölsün yaa oylar gelirken ne kadar illet oldum tipine ofofof.

Sırbistan: Fena degil ama ninni gibi bir şarkıydı.

Rusya: Şarkı da güzeldi ama, Evgeniciim çıktı ya, oylar Rusya'ya yaaaaaaaa, böylece seneye Rusya'da yapılır, ve Evgeni ve başka taş patenciler çıkabilir, ya da baletler.. ehe ehe ehe canşarım benim, yerim ben onları. Ayrıca Evgeni çıkmışken o şarkıcı bi soyundu falan neden soyundu ne zaman soyundu nicin yaaa.?

Norvec: Güzel bi sarkıydı fena değildi. Beğendim şarkılarını^^


PS: O Yunan kıza çok illet oldum yannız, göstermesinler TV'de filan.

İşte sonuçlar..
1. Russia
2. Ukraine
3. Greece
4. Armenia
5. Norway
6. Serbia
7. Turkey

**Kalanını sonra yazarım.

Meltem Yazgan ne biçim sundu oyları Allah askına, nasıl saçmaladı yaa.. Azerbaycandaki hatun neden böyle bir şuh olma çabasındaydı.. İsveçteki adam nebiçim okuyamadı Bosna Hersek'i filan,Bülent Özveren de sarhoş mudur nedir diye asabileşti :D Ayrıca neden bıkmadan usanmadan herkersin komşusuna oy verdigini belirtiyo, biz de yapıyoruz yani zaten bir kerede de anladık.

Rusya birinci oldu, oley, seneye Evgeni olsun ne olur ne olur ne olur^^ Alexander Abt da fena olmazdı..

Hiç yorum yok: